تولید برق با باکتری

 

روش‌های موجود برای استفاده از متان و متانول، برپایه تولید حرارت از این ماده بنا نهاده شده‌اند اما روش جدید که در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا ابداع شده، متان را از مسیر لوله‌هایی عبور می‌دهد که در آن نوعی باکتری مصنوعی زندگی می‌کند که قادر است از متان الکترون‌های آزاد جذب و به یک سیستم برق‌رسانی منتقل کند. این شیوه جدید که سرفصلی تازه در تولید برق به‌وجود می‌آورد، بدون سوزاندن، از تجزیه بیوشیمیایی متان برای تولید انرژی استفاده می‌کند و هیچ گاز آلاینده‌ای در انتهای چرخه به‌وجود نخواهد آورد.

باکتری‌هایی که برای این کار استفاده شدند، همگی ساختگی هستند و در شرایط طبیعی وجود ندارند اما می‌توان از آنها در محل‌هایی مانند محل دفن زباله‌ها، فاضلاب‌ها و دیگر جاهایی که متان تولید می‌شود بهره گرفت تا کار پاکسازی نیز هم‌زمان با تولید برق انجام شود. مشکل اساسی‌ای که برسر راه این باکتری‌ها وجود دارد این است که بهره‌وری این روش در حال حاضر یک هزارم بهره‌وری روش‌های موجود برای استفاده از متان است و برق تولید شده ارزش اقتصادی لازم را ندارد اما در صورتی که پژوهشگران موفق به توسعه آن شوند، در آینده می‌توان متان را به‌عنوان یک «زیست‌سوخت» واقعی و در رده انرژی خورشیدی و بادی به حساب آورد که هیچ آلایندگی‌ای ایجاد نخواهد کرد.

When

These authors understand how to present your thoughts and what you want to convey in an interesting and

A technical document is essentially

On the other hand, an informal composition, affordable-papers.net also called an exposition, is generally shorter than the formal one.

a very comprehensive analysis paper.

engaging manner, and what’s more, these writers are familiar with a few of the hottest article submission directories on earth.

a pupil has taken care of to your whole college experience, there is one more important benefit.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.